Calcular, mostrar y guardar Maximos de una entidad

¿Atascado con una automatización de Home Assistant? ¿Alguna configuración que no va? Plantea tu problema e intentaremos ayudarte
cramos55
Mensajes: 1
Registrado: Lun May 15, 2023 12:21 pm

Calcular, mostrar y guardar Maximos de una entidad

Mensaje por cramos55 » Lun May 15, 2023 12:30 pm

Buenos días, a ver si podéis ayudarme. No conozco bien home assistant.
Tengo un sensor, bueno entidad, de la integración de un inversor fotovoltáico, esa entidad me informa de la producción en el momento de las placas y quisiera ver el valor máximo de esa entidad, diaria y que me fuera guardando ese valor para consultarlo posteriormente.
Gracias por vuestra ayuda.

milor
Mensajes: 172
Registrado: Vie Jul 12, 2019 11:59 am

Re: Calcular, mostrar y guardar Maximos de una entidad

Mensaje por milor » Mar May 16, 2023 4:52 pm

cramos55 escribió:
Lun May 15, 2023 12:30 pm
Buenos días, a ver si podéis ayudarme. No conozco bien home assistant.
Tengo un sensor, bueno entidad, de la integración de un inversor fotovoltáico, esa entidad me informa de la producción en el momento de las placas y quisiera ver el valor máximo de esa entidad, diaria y que me fuera guardando ese valor para consultarlo posteriormente.
Gracias por vuestra ayuda.
https://www.home-assistant.io/integrations/min_max/ es importante buscar en la web oficial ;) además en integraciones se saca mucha información!
Puedo equivocarme así que no te tomes mis post como la "verdad absoluta"

dadag
Mensajes: 1512
Registrado: Mar Dic 05, 2023 11:37 am

Re: Calcular, mostrar y guardar Maximos de una entidad

Mensaje por dadag » Dom Dic 10, 2023 11:41 am

It’s in point of fact a great and helpful piece of info. I am happy that you shared this useful information with us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing. главные туристические достопримечательности аляски

dadag
Mensajes: 1512
Registrado: Mar Dic 05, 2023 11:37 am

Re: Calcular, mostrar y guardar Maximos de una entidad

Mensaje por dadag » Mar Dic 12, 2023 4:14 pm

Hey, I simply hopped over in your web page by means of StumbleUpon. Not one thing I might in most cases learn, however I favored your feelings none the less. Thank you for making something price reading. Garage Door Spring Repair Westwood

Agnestine111
Mensajes: 141
Registrado: Lun Dic 11, 2023 6:38 am

FISHING GAME

Mensaje por Agnestine111 » Mié Dic 13, 2023 6:15 am

We have a site for sports games. You must be interested. fishing joy online game

dadag
Mensajes: 1512
Registrado: Mar Dic 05, 2023 11:37 am

Re: Calcular, mostrar y guardar Maximos de una entidad

Mensaje por dadag » Jue Dic 14, 2023 2:18 pm

Excellent commentary! Thought about was pleased with their scanning. I hope to enjoy a book way more of you. It looks you’ll have very good understanding and so dream. Now i am particularly contented in this guidance. pentobarbital for sale

Agnestine111
Mensajes: 141
Registrado: Lun Dic 11, 2023 6:38 am

Holidays Lucky Wheel

Mensaje por Agnestine111 » Sab Dic 16, 2023 3:19 am

I found this post very interesting and informative. Thank you for sharing your special thoughts with us. My site: Holidays Lucky Wheel


dadag
Mensajes: 1512
Registrado: Mar Dic 05, 2023 11:37 am

Re: Calcular, mostrar y guardar Maximos de una entidad

Mensaje por dadag » Dom Dic 17, 2023 1:16 pm

I liked up to you’ll receive carried out proper here. The sketch is attractive, your authored material stylish. nonetheless, you command get bought an nervousness over that you would like be handing over the following. in poor health no doubt come more formerly once more as exactly the similar nearly very often inside case you shield this increase. Muelear Oxidize Parteurize

dadag
Mensajes: 1512
Registrado: Mar Dic 05, 2023 11:37 am

Re: Calcular, mostrar y guardar Maximos de una entidad

Mensaje por dadag » Lun Dic 18, 2023 2:29 pm

Well, this Tuesday I read through a couple of your posts and this is probably one of your better ones. .. Red breast whiskey

Responder